Begin project (Silly Shape Town)

Samen met Kim maak ik een online strip (ik teken, hij schrijft)
Ik vond het een leuk idee om de personages ervan na te maken in 3D en misschien zelfs te animeren.

Hier is al een begin van wat ik heb gemaakt.

[Alhoewel de strip niet mijn stijl is qua verhaal, ben ik wel trots op hoe het eruit ziet.]

Link van de strip(ineens in het album pagina1): https://www.facebook.com/photo.php?fbid=526510060696858&set=a.526510027363528.133382.517283811619483&type=3&theater

Geef een reactie

