Typografie van de blog

Vanaf het begin dat ik mijn blog heb aangemaakt heb ik erop gelet of mijn lettertypes wel in orde zijn.

Voor mij is het belangrijk dat je het onderscheid kan maken tussen, niet alleen titels en tekst, maar ook tussen de blognaam, links, data, etc…

Ik vind het vele proper om te werken met een afwisselend lettertype op een blog zodat je gemakkelijker het onderscheid ziet. De grootte van het lettertype speelt een grotere rol hier.

Ookal verschillen de lettertypes, alles blijft proper en formeel. Mijn blognaam daarentegen is wat speels en creatiever, het straalt dus ook uit wat ik probeer te bekomen met mijn blog.

Geef een reactie

