Hallo iedereen.

Hey iedereen,
Ik ben Lisa Wytynck en welkom op mijn blog!
Deze blog dient als Portfolio voor mijn opleiding Multi Media Operator in CVO Antwerpen.
In mijn opleiding krijgen we te maken met beeldverwerking, videobewerking, 3D tekenen, 3D animatie, etc.
Voor mij is dit de ideale richting omdat ik zelf een zeer creatief persoon ben.
Persoonlijk ligt mijn passie bij tekenen. In mijn vrije tijd ben ik al bezig met tekenen met behulp van een drawing tablet.

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.


Het is een grote droom en passie om in de toekomst bezig te zijn met (3D) Animatie films of striptekenen.

Ik ben nog volop in de leer en ook zeer gemotiveerd naar wat de toekomst brengt.

2 thoughts on “Hallo iedereen.

Geef een reactie

